Mias Oas

2012-01-11
19:15:35

120110 Baktisdag: russinbullar och chokladmuffins
Mikael fick dra tyngsta lasset under baktisdagen. Jag väntar fortfarande på att min gamla ork ska komma tillbaka...

Har inte bestämt än om jag ska skapa en ny receptblogg med nytt domännamn, eller bara ha den under miasoas.blogg.se/recept... Tills vidare hittar du receptet här. Bullarna ska egentligen vara runda, men de var lika goda ändå. :)
Russinbullar

Chokladmuffinsen har jag ännu inte lagt ut receptet till, därför att jag inte har testat att göra glasyren som ska vara på. Kakaon tog slut, men muffinsen är infrysta i väntan på att jag ska orka mig iväg till affären. :) Så här såg de ut i alla fall. Testade att stoppa ner bananskivor i några stycken, men bananen blev bara torr.
chokladmuffins baktisdag

Och som vanligt var Oskar med vid tillverkningen:
Oskar är med och övervakar baket
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: