Mias Oas

2015-03-08
21:19:00

Andra hälften av februari - mestadels katter
Fanny:
Jasmin i sitt grön-orange rum:
Semmeldagen:
Oskar med Jasmins tiger:
 
Fanny och Alex:
Fanny trött!
Jasmins säng är mysig att ligga i:
Myyyys!
Vårt överfulla förråd som vi inte kommer in i borde städas. Men svårt att få tid och ork...
Sam på besök:
La upp mina mormorsrutor för att fortsätta och göra klart. Näää, så blev det inte, nu ligger de i korgen igen...
Köpte det andra rosa garnet för att fylla ut rutorna men de två olika rosanyanserna passar inte alls ihop!
Fanny landade i sängen igen:
Vadårå mamma? Jag ligger ju inte på dina rutor i alla fall...
Möblerade om igen. Skrivbordet i Jasmins rum fick flytta in i sovrummet. Var tvungen att montera bort benen och sedan skruva fast dem igen:
Jasmin inspekterar högen på sängen. Ingen aning om var vi ska förvara allt som stod längs den här väggen tidigare... Suck... alldeles för mycket saker.
Gulligaste jänta i världen!
Måste ju inspektera pappas jobb:
Spegelbyrån från sovrummet fick flytta ut i vardagsrummet tills vidare.
För bänken tog upp hela väggen i sovrummet:
Ja, suck, var ska allt få plats? Garderoben är full redan...
Kaos som vanligt.
Ebony and ivory. Alex på vitt, Oskar på svart...
Jubileumsbuketten som jag fick på vår 21-årsdag blev lika uppskattad av Oskar och Fanny som av mig. :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: