Mias Oas

2015-03-27
22:39:00

150327 Loppisfynd och födelsedagspresenter
I måndags hade vi barnvakt efter jobbet så det blev en shoppingtur. S&F loppis: korgar, tyg, två doftljus, tre kakböcker och bokstäver till Jasmin. 142:- för allting. Kappahl: Två par byxor och en kjol.
Kakböckerna hörde till samma serie som jag redan hade några i:
Fredag 27 mars. Mikael fyller år idag och jag imorgon. Vi har fått gemensamma presenter så vi öppnade dem idag. Fick en jättefin tulpan i kruka av grannen Ulla och Roland som brukar vakta Jasmin. Fick även ett kort, prydnadskatter och ett pengabidrag. :)
En låda från familjen i Göteborg.
Kunde förstås inte vänta till imorgon utan öppnade.
Jag är väl knasig, men jag är galen i paket! Alltså även omslagen. Papper och snören... :)
Fick jättefina och bra grejor även av mamma och syrran med familj:
 
Taggar: s&f loppis;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: