Mias Oas

2014-07-06
21:08:00

140702 Electric Banana Band i Umeå
Jag hade taggat och längtat till Electric Banana Bands spelning i Umeå. Dagen innan fick jag veta att Mikael skulle repa... Fick inte tag i grannarna som brukar ställa upp som barnvakt. Vill heller inte överutnyttja dem. 
 
I sista stund fick jag svar, ja, de kunde se efter J! Överlycklig packade jag hennes saker, rusade över till grannarna med liten och tog bussen ner på stan. Missade början men det gjorde inte så mycket. 
Hade först tänkt ta med Jasmin till spelningen, men först och främst var det så sent på kvällen och för det andra så SPÖREGNADE det!
Dåliga bilder, men jag ägnade mer tid åt att sjunga och dansa som den 40-åriga toka jag är, än att fota och filma. :) 
De körde mina favoriter; Introlåten, Pirajan Maja, Zwampen (två gånger!!!) och fruktlåten.
Tack Lasse Åberg och gänget för en fantastisk spelning. Jag blev barn på nytt en stund. :)
Filmlänkar till min youtube kommer när jag har fått det att funka... :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: