Mias Oas

2014-02-23
21:51:00

140223 Dagens loppisfynd
Dagens loppisfynd från Ersboda Folkets Hus:
 
Tja, jag köper inte längre kläder till mig själv, men hittade en hel bunt till Jasmin. FICK dessutom ett gäng sockar, för att försäljaren ville bli av med. :)
 
Hittade även två trädgårdsböcker som jag inte kommer att hinna läsa förrän om kanske 3 år när lillan är större. :) Och en löpare med rosor som ligger under kläderna. Den passade perfekt till köksbordet. Ska dock strykas. Om fem år när jag får tid. :P
 
Kommentar:

Hej!
Ser på Fb att du söker designhjälp. Jag bor i Övik men kan tänka mig att hjälpa dig vid tillfälle om jag ändå ska till Umeå. Nästa lördag kanske jag ska till Vännäs iaf. Mer info finns på min sida www.gladigront.se mvh Monica S

Svar: Tack, jag ska kolla på den! :)
Maria

2014-03-01 @ 23:09:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: