Mias Oas

2014-12-03
22:57:00

141203 Julpyntning
I år blir det inte så mycket julpynt, av naturliga skäl. Jobbet och Jasmin suger all must ur mig. :) Men adventstjärna i vardagsrumsfönstret har i alla fall kommit upp:

Och en vit stjärna med guldglitter i sovrummet.Riktigt mysigt faktiskt:
Ger intressant mönster i taket:
Röda gardiner, sängkläder och lampskärmar:
Förvaringen för sängkläder är inte särskilt fin, en Ivar-hylla, men den fyller sin funktion tills vidare. Egentligen skulle vi behövt sälja spegelbyrån och skaffa en garderobsvägg, men jag är lite för förtjust i byrån...
Eftersom det inte blir någon julgran hemma så får jag njuta av alla jag ser. Den här passerar jag varje dag på väg till och från jobbet:
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: