Mias Oas

2014-08-07
21:13:00

Blandat återbruk
I det här inlägget tänkte jag lägga in en massa gamla projekt från 1990 till början av 2000-talet.
 
Bordet till vänster var ett slängt på en soptipp och slitet. Målade underredet svart och satte dekorplast på skivan. Lampan är köpt på loppis. Det runda bordets underrede köpte jag på loppis för typ en femma och fick hjälp att göra en skiva som jag betsade mörkbrun och skruvade fast. Fanny är också "återbrukad". Hon och hennes bror hittades i en plastpåse på soptippen 2007, och fick sedan ett evigt hem hos oss via Djurskyddet. <3
Det här bordet är köpt på loppis, underredet målade jag svart, och skivan betsade jag mörkbrun.
 
Bord som nån slängt i sophuset + presentpapper som var för fint för att slängas efter jag hade öppnat presenterna... Blev ganska nöjd, även om ytan blev bubblig. Hoppas det lägger sig när det torkat:
 
Taggar: återbruk, loppis, container, fynd, göra, om, återbruka, möbler, recykling, sköldpaddsfärgad, katt;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: