Mias Oas

2014-08-10
22:36:00

140809-10 Loppisfynd Klabböle och Vännäsbyarna
Loppis på Klabböle den 9 augusti. Gjorde av med 70:-
Bäddset i retrostil för 50:-. Helt onödigt att köpa, för sängkläder har jag så det finns och blir över, men blev som lite kär. Färgerna Orange, rosa grönt passar bra i Jasmins rum:
Lite blandade stilar, men skitsamma. Jag gillar färger!
Barnstol för typ en tia!
Ett laptopbord för också typ en tia, minns inte riktigt. Ryggsäcken ingick och katten Oskar har jag sedan tidigare. :)
 
Loppis i Vännäsbyarna 10 augusti: 158:-
Återigen helt onödigt, men färgerna var så läckra! 8 stycken tabletter för 20:- 
 
En sängkappa för 15:-. Ostruken, men jag var för ivrig för att stryka innan jag provade den. Lite för stor för sängen, men det går ju att åtgärda:
 
En ny "skötväska". Den gamla har gått sönder. 10:-
 
En body till Jasmin. 10:-
 
Två brassestolar 10:-/st. Har två exakt likadana på balkongen. Dock trasiga och tills jag har tagit mig tid att laga dem, så har jag dessa. Supersköna att sitta i! 
Diverse barnböcker, 5:-/st
 
Fler barnböcker, 1:-/st
 
Barnpussel, 3:-
 
Söta små dukar till lotten. I en bortskänkeslåda! :) 
3:- för spetsarna som ska pryda en hylla på lotten:
En låda bestick fick jag gratis! Alltid bra att ha, särskilt som våra gamla bestick med plasthandtag går sönder allt eftersom...
 
Från en gratislåda: ett par mjukisbyxor & ett par shorts åt mig, en body åt lillan och en t-shirt åt Mikael (inte med på bild):
Vi gjorde också en sväng till trummisen i Mikaels band, som har flyttat till ett nytt hus. De hade hunnit med otroligt mycket sedan de fick tillgång till huset! Bland annat målat huset vitt. Skitsnyggt!
Bagarstugan:
 
Fin gammal mangel:
De har hästar också:
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: