Mias Oas

2013-05-15
09:57:00

130514 Ommålat kök och städad klädkammare
Medan vi har väntat på att orka ta itu med att måla om köket, så har min klädkammare agerat förråd åt diverse saker som hade suttit på köksväggarna. Köket blev dock ommålat till slut. :)
 
Jag valde en vit färg från Flügger som hette Madonna. Gardiner ska upp också förstås, men det får bli en annan dag:
Sedan kunde jag äntligen ta itu med klädkammaren. Sorterade ut kläder som var alldeles för små och hängde ut resten på vädring.
 
Tom klädkammare, som så småningom ska bli Mikaels studio/lekrum. Var mina kläder ska rymmas blir en annan femma...
Det tog några dagar men igår blev allting klart. Det är jättebra att rensa ut kläder! Vips så hittade jag en massa klänningar som hade hängt inknökade i hörnet och glömts bort. Nu är det snart sommar så de fick flytta till en mer central plats. :)
Taggar: vit,väggfärg,madonna,flügger,ommålning,kök,klädkammare;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: