Mias Oas

2013-03-23
18:10:00

Önskelista 28 mars 2013
 
På Skärtorsdag, den 28 mars fyller jag år. Det är inte alls nödvändigt att ge mig något men om man vill det så önskar jag mig något av följande:
  1. Modkat kattlåda svart (se till höger)
  2. Stavmixer
  3. Bakpensel
  4. Kinapuffar
  5. Presentpaket duschkräm, ”dofta-gott” grejor
  6. Gammeldags solur till kolonilotten
  7. Pengabidrag till kolonilotten
  8. Knäskydd (som man trär på knäna)
  9. Japansåg
  10. Stövelstöd/Stövelhängare
  11. Nattlinne i bomull, stl M
  12. Mysbyxor/joggingbyxor i bomull, stl M/L
  13. Presentkort H&M, Indiska, Plantagen eller Byggmax
  14. Vinterdäck till cykeln
  15. Laptop-bricka (så att man kan ha laptopen i knät i sängen)
  16. Söta burkar med rosor, cup cakes och liknande i rosa (exempel till höger)
  17. Gummibåt till ån utanför kolonin. :) 

 

 Modkat kattlåda svart
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: