Mias Oas

2013-07-20
19:46:00

130720 Loppisrunda
Idag drog jag på en loppisrunda inåt landet från Umeå, tillsammans med Mikael och vännerna Anna, Lina och Rebecca. På en av gårdarna stod en helikopter och ett halvt flygplan. Det ser man inte varje dag. :)
Men nu är det väl loppisfynden som är intressanta. En söt lykta med en liten spricka i så jag prutade 5:-.
Fem stycken vit-rosa grytlappar 25:-, två lila gratis! De är solkiga och ska förstås få sig en tur i tvättmaskinen. :)
Halvkroppspegel i trä som ska målas vit, 40:-
Två svarvade pinnstolar i olika modeller, en vit och en grön: 80:-. Är sjukt nöjd med dem!
Rolig/ful klocka som ska målas vit och sättas upp på lotten. Definitivt One of a Kind! :) 10:-
Målning av spegel och klocka:
* Gjutjärnspanna: 75:-. Så nu har vi två stekpannor till stugan, men det ska man väl överleva.
* Bågfil: 50:-. Lite dyrt upptäckte jag i efterhand när jag kom hem och kollade priser. :(
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: