Mias Oas

2012-05-10
18:19:44

120510 Ovanliga krukor och snygga bord
Jahapp. Har jättemånga småplantor i väntan på omplantering, men slut på större krukor. Då gäller det att vara kreativ.

De här olivburkarna har stått i soprummet några veckor. Idag tog jag mig en titt på dem. Den ena var fullproppad med skräp och asäcklig. Den lämnade jag kvar.
Olivburk blir kruka

Den som "bara" innehöll illaluktande pepperonisaft, den tog jag med till lägenheten. Diskade ur den i badkaret.
Urdiskad pepperoniburk

Och så här med lilla tomatplantan i:
Planterat tomatplanta i pepperoniburk

Å så några bonusbilder på Kulturcentrum för Barn och Ungas läckra röda bord.
Rött bord med guldmönster. Kulturcentrum för barn och unga i Umeå.

Rött bord med guldmönster. Kulturcentrum för barn och unga i Umeå.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: