Mias Oas

2012-01-06
20:23:02

Crazy cat lady...

Försökte kopiera bilden av Crazy Cat Lady från the Simpsons. Det gick sisådär... Den här bilden blev mest lik: 
Crazy cat ladyCrazy cat lady

Varken Fanny, Alexander och Oskar ville ställa upp på att hänga under min arm som på originalbilden. Däremot så tuggade Oskar på mina fingrar (för att komma åt godiset som jag lockade med) och körde även in en klo i nagelbandet, därav de roliga minerna...

Crazy catlady Crazy catlady

Crazy catlady Crazy catlady

"Ge hit godiset, annars kör jag klorna i fingrarna på dig!" sa Oskar innan han gjorde precis det. Alex var lika motsträvig och ville inte alls vara med på bild.
Crazy catlady Crazy catlady

"I'm outta here! Matte är helgalen!"
Crazy catlady

"Va, finns det mer godis? GE HIT!
Crazy cat lady Crazy cat lady

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: