Mias Oas

2012-01-13
21:12:48

120113 Fredag den 13:e = turdag!

Lunchade på Taj Mahal med min kusin Martin, min kompis Ingela och hennes kombo Sarel idag. Supertrevligt!

Under lunchen ringde mamma och berättade att hon hade vunnit ett Jabu'she-set från Amelia.

I julas när hon var här så deltog vi i en massa tävlingar på www.amelia.se, men jag trodde inte att någon av oss skulle vinna något. Nu hade hon alltså vunnit Jabu'she som hon älskar. Snacka om tur!!!

Men turen i vår familj tog inte slut där. När jag kom hem från stan så hade jag fått en avi från Amelia i posten! Åkte på Coop och hämtade ut paketet. Var nyfiken nanting! Ett nagelvårdsset. Perfekt! Jag är allergisk mot nagellack, men nu kan jag ha fräscha naglar i alla fall. Tack Amelia! :)

Trind nagelvård

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: