Mias Oas

2012-01-07
21:00:13

120107 Loppisfynd och ha-begär
Idag blev det en kort shoppingpromenad på Ersboda. Först gick vi på Piias loppis på Formvägen 10. Farligt, farligt... Där hittar jag alltid något fint. Idag blev det ett par gardiner för 20:- (ursprungligen från Indiska) och en söt tvålkopp med en katt som jag tänkte ta ut till stugan.
Röda Indiska-gardiner för 20:- på Pias loppis Röda Indiska-gardiner för 20:- på Pias loppis

På Elkedjan fick jag ha-begär av denna orientalisk-inspirerade taklampa. Egentligen sökte vi spotlights till taket i vardagsrummet och en skärm till en skomakarlampa, men ibland ramlar man över annat. :) Den finns dock varken plats eller budget för den, så jag får nog drömma vidare...
Röda Indiska-gardiner för 20:- på Pias loppis

Det blev också en tur in på Myrorna men där hittade jag inget idag. Tack och lov.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: