Mias Oas

2012-02-11
19:48:27

120211 Vinbärssaft, semlor och ullgarner
I torsdags hängde jag med Anna. Vi åkte först på Piias loppis, där jag hittade de här garnerna. Hade dock inte kontanter med mig så jag köpte dem först idag, lördag. 30:-/styck var bra pris tyckte jag. Alex var tvungen att undersöka dem. :)
Rosa och vita ullgarner, 30:- st på Piias loppis
Det ska bli mormorsrutor av dem.

Efter shoppingturen åkte vi hem till Anna och kokade rödvinbärssaft, svart- och rödvinbärssaft samt rödvinbär- och rabarbersaft. Mums!
Jag och Anna kokade rödvinbärssaft, svart- och rödvinbärssaft och rödvinbär och rabarbersaft. Mums! Jag och Anna kokade rödvinbärssaft, svart- och rödvinbärssaft och rödvinbär och rabarbersaft. Mums!
Det mesta var plockat på kolonilotten. Känns otroligt lyxigt att dricka ekologiskt och hemmagjort.

Hemkokt rödvinbärssaft

I måndags bakade jag semlebullar och i onsdags smygsmakade jag och Mikael. Dem är väldigt små så vi tog två var... Det kanske blir nån till Melodifestivalen ikväll också. :)
Semla
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: