Mias Oas

2012-08-26
19:24:00

120826 en dag på lotten
Loppis på Västra Ersboda i slöjdföreningens lokal. Fyndade ganska mycket:
 
Idag blev det mest slappande på lotten. Vi fick upp en hylla till i köket och bytte ut några konsoler. Jag målade en förvaringslåda vit. Kasper kom förbi och krävde gos. :)
 
 
Mikael gräddade plättar och jag plockade bär till:
 
Igår fick vi lite mer gjort. Vi beskar "fulrönnen" som hade grenar som skavde mot varann.   
 
Och så en bild från vägen sett:
 
Den här lilla slingerkrassen hade rymt från grannen in till vår tomt, så jag grävde upp den och placerade den vid portalen vid entrén. Jag trodde att den skulle bli lång och slingrig, men hade nog fel. Nåja, söt är den i alla fall:
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: