Mias Oas

2012-04-02
16:21:36

120330 Födelsedagsfika 1

I lördags hade vi födelsedagsfika för vänner. Hanna & Harry kom med sin supersmarriga choklad- och nöttårta. Mmm... :D
Födelsedagstårtor

Hanna Nyberg, Harry, Ingela Högström
Hanna, Harry och Ingela

Maria Lindqvist, Hanna Nyberg
Jag och Hanna
Mikael Olsson, Erica Olofsson
Mikael och Erica

Jocke Grenemark, Anna Grenemark, Mikael Olsson
Ingelas arm, Jocke, Anna och Mikael med bulle i munnen

Hanna Nyberg och Kerstin Tjäderborn
Hanna och Kerstin

Av Kerstin fick jag en bollbana för katter. They loooved it! Till och med Fanny var med och lekte ett tag!!! :)
Bollbana för katter

Fick en bukett tulpaner och en chokladask av Erica. I loooved it! :)

Kommentar:
#1: Klara

Vad fint med ett sådant födelsedagsfirande!



- Tack för tipset om nedkylning av skållade händer, det ska jag komma ihåg till nästa gång! Nu var snabb att skölja handen i ljummet vatten, så jag klarade mig med en lätt rodnad. :)

2012-04-04 @ 20:17:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: