Mias Oas

2011-09-08
10:00:00

Säljes (allt finns i Umeå):
Ljusstakar (oanvända)
Ljusstakar säljes

Liten tobaksburk:
Capstan ask

BORR- OCH SKRUVDRAGARE, Bortskänkes!
Power Craft 18 V. Behöver ett nytt batteri.
Power Craft borr- och skruvdragare 18 v

Kudde
Kudde säljes



KEYBOARD
Midistart
Keyboard Midistart säljes i Umeå

HÖRNSKÅP 50:-
Kökssoffa och hörnhylla säljes.

LP-SPELARE. 2 stycken bortskänkes!
Defekta. Bortskänkes som reservdelar eller om du är duktig på att laga. JVC och Bang & Olufssen.

VIDEOKAMERA från tidigt 90-tal
Något defekt. Ge förslag på pris! Väska medföljer
Videokamera från 90-talet säljes

DVD-FODRAL, 2:-/st
100-tals finns.

JVC-högtalare
200:-/par

ORREFORS LJUSLYKTOR, 3-pack, 490:-
Oanvända i originalförpackning:

Orrefors ljuslyktor säljes i Umeå.
Originalförpackning:
Ljuskoppar Orrefors säljes. Finns i Umeå

TURKOS PRESSGLAS, 7 st, 70:-
7 stycken turkos pressglas säljes. Umeå

Turkos pressglas säljes i Umeå

BLÅ SKÅL PÅ FOT (till höger på bilden) 20:-






RÖDVINBÄRSBUSKAR
Rödvinbärsbuske säljes eller bytes
Rödvinbärsbuskar säljes eller bytes, för vi hinner inte ta hand om alla bär. 2 buskar finns: en liten och en stor.
Kommentarer:
#1: Rebecca

Alltså jag är intresserad av både byrån och granen, men granen blir isf som julgran..

Kanske ett byte med sömnad?

2010-08-29 @ 14:53:31
#2: Maria

Åh, det låter som ett mycket bra byte! :) Frågan är bara hur mycket sömnad? Jag behöver bl.a. hjälp med:



1. Tyg till två solstolar (varav den ena jag inte ens har lyckats plocka bort tyget för att stolen förmodligen limmades ihop efter att de hade trätt tyget på pinnarna)

2. Överdrag till två Baden-Badendynor

3. Överdrag till sittdyna till långbänken på balkongen (tänkte använda skumgummimadrassen från sängskåpet)

4. Överdrag till 6 stolsdynor i köket. Tänkte typ nån enkel påsvariant

5. Julstrumpor (så många som tyget räcker till)



Take your pick! Både hur mycket som skulle ingå mot bytet och om du skulle göra det här eller om du vill ta hem och sy på egen maskin. Fördelen om jag får hjälp här är att jag kan titta på och försöka lära mig. :)

2010-08-29 @ 17:03:59
#3: Ida-Maria

Jag var lite intresserad av sängskåpet, men jag måste diskutera med sambon, som av nån konstig anledning sover just nu. Men kan jag få paxa skåpet tills måndag eftermiddag?



/ Ida-Maria

2010-08-30 @ 00:17:47
#4: Maria

Ida-Maria: det går bra. :)

2010-08-30 @ 11:25:11
#5: Rebecca

Överdragen ska vi väl kunna fixa relativt snabbt.. solstolstyg har jag aldrig sytt men jag får väl testa..

Finns det möjlighet för hemleverans av byrån förresten ;-)

2010-08-30 @ 17:03:08
#6: Maria

Det ska nog gå bra. :) Måste höra med chauffören bara, men jag tror inte det ska vara nåt problem. Vi kan nog komma en vardagkväll efter kl. 17.00 (om vi åker direkt från jobben) eller helg. När skulle det passa dig?

2010-08-30 @ 22:03:46
#7: Rebecca

Vilken kväll som helst efter 5-6 passar bra.

Jag har skola till 5 som längst.

Du kan väl skicka ett mess när det passar?

(Du kan väl ta med nån dyna+ tyg så kan jag sy lite när jag har tid över)

2010-08-31 @ 08:36:43
#8: Maria

Eventuellt imorgon kväll skulle funka. Då hinner jag tvätta och stryka tygerna och hämta byrån ikväll så får den ligga i bilen tills imorgon. Jag kan sms:a imorgon om det blir av då.

2010-09-01 @ 11:08:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: