Mias Oas

2011-11-06
17:10:48

111106 Vintring av lotten

Idag gjorde vi klart för vintern i stugan. Plockade bort täckpapp efter målning av möbler, packade ihop tyger och mattor som fanns kvar och bar in de utemöbler som inte är enbart gjorda av plast:

Trädgårdsbordet målade jag klart förra veckan. Det ska bli skönt att bara kunna ställa ut det nästa sommar och inte börja våren med att renovera möbler. :) (Fast jag har en solstol kvar att skrapa och måla...)
Trädgårdsbordet äntligen färdigmålat

Tja, det ser ju inte direkt städat ut i stugan, men bra att kunna förvara de möbler som inte tål väta så bra inomhus:
Förvaring i stugan

Har varit helt slut i helgen! Stod i Glashuset förra veckan för att lansera Umeås nya ungdomssajt www.umea.se/ung. Det var en massa strul innan så det var rätt tröttande, men också kul!
Maria Lindqvist i Glashuset. Lansering av www.umea.se/ung under Kulturlovet 2011.

Igår sov jag till kl. 15 och idag har jag varit helt slut! Anna undrade om jag ville komma över och göra pizza och hjärnan ville, men kroppen orkade inte...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: