Mias Oas

2011-03-07
17:40:23

Önskelista: födelsedag 28 mars
Jag önskar mig inte så mycket saker, eftersom jag har det mesta som jag behöver, dessutom trippelt upp med husgeråd så att det räcker gott och väl till kolonistugan med! Så, inga cappucino-koppar och liknande. Jag dricker ju inte ens kaffe. :)

Däremot önskar jag mig mycket hjälp till sommaren.

* Hjälp med utbyggnation av stugan
* Hjälp med isolering och innerväggar
* Hjälp med byggnation av ny veranda (den gamla är rutten)
* Hjälp med målning av stugan
* Hjälp med målning av insidan av stugan
* Hjälp med målning av veranda
* Hjälp med planering av inredning till kolonilotten

Okej, för den som absolut vill lägga pengar istället för tjänster så önskar jag:

* Pengabidrag till trädgårdsarkitekt
* Pengabidrag till utbyggnation av stugan, virke, målarfärg, penslar och annat material som kommer att behövas
* Ittalaskål i rosa, ljusgrön eller lila (har tre röda redan, men det skulle vara fint med pastell nu till våren och sommaren)
Rosa IittalaLila Ittalaskål
Den rosa är lite större modell än de andra, den gröna på bilden är lite för mörk, men jag hittade inte den ljusgröna på webben.
*
Ett gott, sött sommarte (ex jordgubb)
* En fin choklad uppskattas alltid :)
* "Dofta-gott"-grejor
* Virknålar i olika storlekar (har stl 3)
* Vitt garn
* Presentkort på Indiska eller Plantagen är ju heller aldrig fel ;)
* Trädgårdshatt för att förhindra att man bränner sönder sig på sommaren när man är ute hela dagarna.
* Stor vattenkanna med stril, gärna svart eller nåt snyggt mönster. Den som finns på lotten har spruckit.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: