Mias Oas

2011-08-14
20:57:24

110814 Noliamässan - Lulu Carter, Garden Girl & änglar...
Det blev nästan 6 timmar på mässan.

Lulu Carters romantiska rum var otroligt inspirerande. Grämer mig fortfarande att jag missade chansen till inredningstips till stugan när hon var i Umeå. Det är ju precis den här stilen jag önskar mig där:
Lulu Carters romantiska rum på Nolia

Lulu Carters romantiska rum på Nolia

Bild 1: Detalj från Lulu Carters romantiska rum.
Bild 2: I ett stånd kunde man köpa 5 inredningsidningar för 50:-, men på ett annat ställe skänktes gamla nummer av Hus & Hem bort. Gissa vad jag valde? Gratis är gott! :)
Lulu Carters romantiska rum på Nolia Gratis inredningstidningar bortskänktes

Bild 1:"
Don't blink. Don't even blink". Doctor Who referensen till trots så vill jag verkligen ha jätteängeln för runt 5000 kr... 
Bild 2: Den här fundersamme elfen skulle gärna få bo i min trädgård.
 Don't blink. Don't even blink. Garden elf

Dagens inköp:
Fynd från Noliamässan 2011
* 4 teer från Tehörnan: 125:-. Har redan hunnit testa Symfoniteet (mango, papaya, ananas och äpple)  och Läggdags: underbart rött te med godissmak (kvitten, smultron?).. Symfonin bryggde jag lite för mycket av och gjorde iste av det som blev över. Jättegott!  Kungsblandning (äpple, aprikos och mango) och Äventyrste får bli en annan gång.
* Fotkräm, ca 50:-
* Choklad, 45:-
* Massageolja, scrubkräm och ansiktsmask, 150:-
* Mat till mig och Mikael: Två tortillas, en läsk, en macka, en kaka, en te. Pris? Måste nog logga in på banken för att kolla...
* Glödhoppa, 4 bröd för 100:-. Mums!
* Trädgårdsbyxor med rosor på från Garden Girl, 499:-. Invigde dem ikväll på lotten. Hmm, nu måste jag ju skaffa matchande trädgårdshandskar... ;)
Trädgårdsbyxor i romantisk stil med rosor.

Under dagen testade jag även på
* Ansiktsbehandling för 399:-
* Någon slags massage med elstötar (lite obehagligt fast mycket effektiv mot min musarm!)
* Japansk (?) massagekudde (mycket trevligare, men jag fick inte köpa en för Mikael) 
* Tacolunch för två (tror det blev 140:-)
* Fika för två: Smörgås 35:-, hallonkaka 25:-, te 10:-. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: