Mias Oas

2011-08-09
23:49:40

110709 Ut en kortis
Var ut till stugan en kort sväng ikväll. Har varit krasslig idag så jag hade ingen vidare ork, men några bilder blev det i alla fall.

Tror att vi ska behålla sängskåpet. Det tar liten plats och kan vara bra med en extrabädd om man har gäster. Jag provlåg den ikväll och den är inte så jätteobekväm som jag mindes den.
Sängskåp Sängskåp

Orkade kvistlacka och grunda dörrlist och tröskel. Skönt att kunna stå inomhus och göra det nu när det börjar bli kyligare.
Kvistlackat dörrkarm

Mikael orkade både kärra grus och lägga under stugan och börja bygga en ny tillfällig trapp, efter att den andra gick sönder. Har planerat att bygga en altan nästa sommar.
Bro

And now for something completely different... Brukar inte blogga om kläder eftersom jag inte är särskilt intresserad av mode, men de här träskorna var himla söta:
Blommiga träskor Blommiga träskor

Svarta skor Svarta skor 
Kommentarer:
#1: Ida-Maria

Vars har du hittat träskorna? Dom var ju jättesöta :D

2011-08-13 @ 22:32:17
#2: Maria

Tror den heter Ecco, ligger på Storgatan nedanför Renmarkstorget, bredvid Plaza.

2011-08-14 @ 00:16:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: