Mias Oas

2011-04-15
11:15:46

Vårfix på balkongen del 3
Har ställt ut de möbler som inte åkte med till kolonilotten förra året. Tänkte inte lägga så mycket krut på balkongen i år eftersom det förmodligen blir mest vardagkvällar efter jobbet som kommer att spenderas där.
Möbler på balkongen

Har slängt ut möbler. Klösträden är fula som den, fuktskadade efter några vintrar ute, men vad gör man inte för katterna... Lagerhyllan tänkte jag förvandla till ett växthus till kolonilotten.
Möbler på balkongen

Hade slut på blomkrukor så jag gjorde egna av tidningspapper till luktärterna. De ska ändå grävas ner på kolonilotten, fast några tänkte jag plantera i krukor på balkongen för insynsskydd på sidorna.
Blomkrukor av tidningspapper
(Luktärter i blöt i skålen)

Fönstren överfulla med chili-, paprika och tomatplantor. Hade slut på småkrukor så jag chansade och planterade i stora.
Fönstren överfulla med chili-, paprika och tomatplantor

Fönstren överfulla med chili-, paprika och tomatplantor
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: