Mias Oas

2010-10-31
19:37:22

101031 Brickbord från Boom :)
Brickbord från Boom: 475:-
Har varit jätteförkyld hela veckan, men jobbat ändå (och dessutom övertid) för att det har varit så mycket jobb inför Kulturlovet här i Umeå. Idag, söndag, har jag stått med två tjejer i Glashuset på Rådhustorget och gjort reklam för allt som händer för barn och unga i Umeå nästa vecka.

Det blev alltså 6 mycket stressiga arbetsdagar, just denna vecka när jag har sovit mycket dåligt de senaste tre veckorna och har varit jättedålig. Jag har faktiskt tyckt lite synd om mig själv. Vad har nu detta självömkande gnäll att göra med ett brickbord från Boom?

Jo, jag tyckte så synd om mig själva att jag övertalade sambon att åka och och köpa detta brickbord. :) Har suktat ett bra tag efter ett orientaliskt brickbord att ha på balkongen vid myshörnan och de på Boom har kostat 695:-. Just den här veckan har Boom dock ett erbjudande på detta brickbord för 475:-. Det är dessutom både bredare och lite högre än deras gamla. :) Jag är suuupernöjd!!! Frågan är bara vad jag ska ha i soffhörnet till sommaren...



Det är i den här hörnan (minus klösträden) jag har tänkt mig brickbordet till sommaren. Ser framför mig ljumma sommarkvällar med ett glas vitt vin...
September 2009 var det lite mer liv på balkongen. :)

Här är ett bord från Myrorna som skulle vara fint vitmålat på lotten när stugan är utbyggd. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: