Mias Oas

2010-11-28
12:26:17

101128 Höststädningen som gått över i julstädning...
Storstädningen tog mer än jag trodde eftersom jag inte haft alla vardagskvällar till förfogande. Här hjälper Oskar till med hissgardinen i kontoret:
Oskar hjälper till med hissgardinen.

Och så här fint blev det med gardiner och allt på plats. Ska sätta upp en julstjärna istället för lyktan:
Fönster med indiska tyger och hissgardin.

Sedan sista inlägget om städning tidigare i november så har jag:

* Putsat fönster i vardagsrum, sovrum, kontor, kök+bytt gardiner och lampor till julstjärnor. Adventsljusstakarna åkte fram igår.
* Tömt och skurat HELA badrummet; väggar, golv, bakom och under badkar, till och med rengjort i avloppsrören...
* Tömt och torkat ur alla bokhyllor i sovrummet och några i vardagsrummet. Mikael köpte ny förvaring för sina tusentals DVD-skivor så bara det var ett projekt som tog några dagar. Men det blev mer plats för mina indiska lyktor i bokhyllan. :)
* Plockat fram lite julgrejor.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: