Mias Oas

2010-07-21
22:09:44

Liljerabatt och ryggont :)
Idag har jag fortsatt bygga på rabatterna med blommor som står i vägen för utbyggnad av stugan. Har hittat fyra olika sorters liljor idag! :) Lerjorden som jag har förbättrat med sandjord var oerhört tung, så ryggen värker ikväll.

Humlen växer så det knakar. Snart lyfter den taket på stugan. :)Humlen växer så det knakar. Snart lyfter den taket på stugan. :)

Snart dags att skörda hallonen:
Snart dags att skörda hallonen.

Kompostlådan ska monteras ned och sedan ska jag plantera pumpa och squash på komposthögen. De ska tydligen trivas där.
Kompostlådan ska monteras ned och sedan planteras pumpa och squash på komposthögen. De ska tydligen trivas där.

Rabatt med liljor som mjukar av kurvan. Det ser inte mycket ut för världen nu när det är nyplanterat, men förhoppningsvis ska de ta sig.
Rabatt med liljor som mjukar av kurvan. Det ser inte mycket ut för världen nu när det är nyplanterat, men förhoppningsvis ska de ta sig.
Kommentarer:
#1: Christine Kiki Andersson

Oh, vad fint du verkar få / ha det! :)

2010-07-22 @ 08:50:39
#2: Maria

Tack, jag hoppas det blir bra när det är klart. :)

2010-07-22 @ 14:18:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: