Mias Oas

2010-07-10
09:29:40

Invigning av cykelparkeringen
Idag blir det "invigning av cykelparkeringen". Det är egentligen ett svepskäl för att samla goda vänner på grillat, fika och kanske en kall öl på lotten. Har man tur så rycker någon upp ett ogräs. Ogräs finns det mycket av. :)

Paj gjord på rabarber från kolonilotten.
Ska baka rabarberpaj till i eftermiddag.

Igår var vi runt på affärer. Denna snygga bestickslösning finns på Boom. Jag kanske snor idéen och gör nåt själv... :)
Bestickslåda i trä.
Inredningen av stugan har dröjt för vi springer mest ut och in med leriga stövlar, men inatt satt jag och gjorde en skalenlig ritning över stugan och flyttade runt "möbler". Skönt med semester då man kan vara uppe halva nätterna, när åtminstone jag är som mest kreativ. :D

Nu ska jag fixa sallad och rabarberpaj till grillningen i eftermiddag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: