Mias Oas

2015-03-30
20:57:00

150328 Födelsedagskalas
Fick en riktigt fin födelsedag den 28 mars! Vänner och Mikaels familj kom för att gratta oss och träffa Jasmin. Det är ganska praktiskt att Mikael fyller den 27 och jag den 28 mars. Och sedan får vi även anledning att fira i tråkiga grå november, när Jasmin fyller år. <3
 
Så här kan man sova också... Hon somnade strax innan de första gästerna kom:
Mikael med sin bror Per och deras mor Anna:
Jasmins kompis Netty i hemmasydd klänning av en gammal påskduk. Supercoolt tyckte jag i alla fall och önskar att jag kunde sy... Eller hade tålamodet att lära mig. :)
Fick så otroligt fina presenter! Tulpan i kruka, nåt jag aldrig sett förut, fick vi av grannarna Ulla och Roland som brukar se efter Jasmin. Och lökarna kan jag sätta ute på lotten sedan! :D
Från familjen i Göteborg kom ett paket med en massa saker till oss alla tre. :)
Fingerfärger till Jasmin, grattiskort med ett bidrag från grannen, i fönstret en kyckling, leksak till J, presentkort på Lindex, tre söta små katter från grannen, en boll för att träna upp mina svaga händer, och sköna och fina strumpor. :)
Från Stina, Daniel och Netty så fick vi en bunt Gladiolus-lökar som vi ska sätta till våren och en jättefin hemmasydd klänning till Jasmin. Som jag aaabsolut inte fick ta på henne när de var här. För då var hon så varm efter att ha sprungit och busat med Netty. :)
Fick även massa påskliljor. Som jag ääälskar! När jag var barn såg jag en tecknad serie som hette Sandybell där en narciss hade en viktig betydelse. Sedan dess älskar jag dessa blommor!
Fick en massa sticklingar av jättevallmo, trädgårdsriddarsporre och Afghansk Perovskia:
Svärmor och Mikaels bror och fru kom också med en massa fina saker: gul ros i silverkruka, lila blomma i likadan kruka, en mixer (perfekt till smoothies och milkshakes som jag älskar), en superfin vit och rosa matta som svärmor har vävt till Jasmin, en massa hembakt...
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: