Mias Oas

2015-01-07
22:07:00

141229-150107 Barnrum, katter, loppisfynd
Jasmins rum. Funderar på att måla om den ljusgröna fondväggen. Rosa?
Fannys "rum", det vill säga, min säng...
 
Jasmin har tre sovplatser i sitt rum; sin säng, madrassen på golvet och barnvagnsinsatsen... Och dagbädden när hon somnar med mig. :) Det lönade sig att ta av sidan av sängen och göra så här, för hon hatar sin säng mindre och mindre. Har till och med krupit upp och lagt sig själv en gång! Kliad på ryggen av sin pappa tills hon somnade... Hoppas på fler såna gånger. :)
Jasmin var så sjuk att hon fick sova med oss i sovrummet. La täcket på golvet som extra försäkring eftersom jag själv var jättesjuk och rädd att J skulle klättra över mig och trilla ur sängen. Täcket tyckte Fanny var supermysigt att sova på! :)
Gick en kortis på Myrorna när förkylningen började gå över. Kom hem med: ett stycke brandgult lakan till lilla J, och två böcker till densamma. Trots att hon har så många böcker redan...
Fick barnvakt och kunde åka med lite grejor till vårt bås D08 på S&F loppis på Mariedal. Och kom ut med detta Shabby Chic-ställ för 20:-. Ingen aning om vad jag ska ha det till, men det blir nog fint i stugan till sommaren... :)
Vackre vackre Alex:
Supergosig:
Men sluta fota och GOSA mig då!
 
 
Taggar: loppis, mariedal, katt, creme, sköldpaddsfärgad, barnrum, s&f, sof;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: