Mias Oas

2015-02-12
21:24:00

Januari 2015
Klippte mig:
Tog mina stackars krukväxter till jobbet för att få lite ljus. Tyvärr så blev jag sjuk så att de inte fick vatten. Så här "fina" var de i januari...
Bakade en kladdkaka med after eight. Rätt tråkig:
Kommer alltid hem med något från S&F Loppis på Mariedal när jag har varit där för att se till vårt bås... :)
Vår fina indiska matmöbel var tyvärr alldeles för stor för köket...
Så vi sålde den. Och var utan köksbord i två veckor...
Innan vi hittade det här på Myrorna för 575:-. Tråkig furu, men storleken var bra och priset okej. Ska väl piffas upp med färg någon gång framöver.
Jasmins första flygresa blev till mormor och moster med familj i Göteborg. Arlanda var bra för små rastlösa ben att springa fram och tillbaka i... Blev lagom trött och somnade i min famn Stockholm-Göteborg. :)
Grötfrukost hos mormor:
Flygande Jakob:
Stör inte mamma. Jag och mormor tittar på Babblarna!
Mormor såg efter Jasmin medan jag, Mikael och syrran åkte till Kungälv och tittade på fina hus. Tråkig dag, kallt, blåsigt och trist, men Kungälv är fint:
På kvällen blev det middag och lördagsmys hos syster med familj:
 
Skypade med bror+fru i San Fransisco och fick se deras lilla Sierra in action. :)
Taggar: arlanda, babblarna, bebis, ettåring, fina, flyg, flygandejakob, godis, hus, kladdkaka, kungälv, loppisfynd, lördagsmys, skype, snacks;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: