Mias Oas

2015-02-12
21:43:03

Februari 2015 so far
5:- på S&F loppis. Jättenöjd. Svart. Katt. Billigt. Kan liksom inte bli bättre. :)
Denna hissgardin tänkte jag sy något av att sätta på Jasmins spjälsäng.
En tur till Rusta resulterade i nya soffkuddar och filtar. Jasmin älskade dem, särskilt en fluffig pläd som inte syns på bilden. (Turkos på ena sidan och ludd på andra)
Keeesarna tillsammans. Ovanligt:
Jaja mamma, jag vet att jag fäller hår. So what!
Köpte en bunt kläder på Röda Korset loppis Mariedal:
Såg en matta på S&F Loppis som jag skulle vilja ha som lekmatta i Jasmins rum, men den var lite dyr...
Promenad till sjukgymnasten på vårdcentralen. Ersboda i februari. Ingen vacker syn:
Den här brödburken fanns i kolonistugan när vi köpte den 2010. Har inte hittat någon plats åt den förrän nu, när jag plockade ner diskstället som så praktiskt, men ack så fult, har hängt på väggen. Nu instuvat under diskbänken när det inte används. Trevligare att titta på burkar än ett fullt diskställ. :)
Bakade kladdkaka à la Linda:
 
Taggar: filt, kladdkaka, kläder, loppisfynd, retro brödask, rusta, röda korset loppis, s&f loppis, soffkuddar;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: