Mias Oas

2014-05-05
13:50:00

140421 En tur till lotten
Annandag påsk den 21 april såg det ut så här på lotten. Mikael lämnade av mig och Jasmin och åkte och repade med sitt band:
Längtar tills jag har barnvakt och kan sätta igång och rensa rabatterna! :)
Walking on sunshine:
Violvivor:
Rabatten framför stugan ska upphöjas och muromgärdas. Alla blommor måste förstås flyttas:  
Funderar på att lägga en liten gång mitt i rabatten sedan, för att lättare komma åt att rensa. Testade med gamla takpannor för att se hur det skulle kunna se ut:
Opp, opp rabarberknopp!
 
Jasmin somnade äntligen:
 
Fortsatte röja upp i stugan:
 
Ett trasigt sophusfynd som ska pimpas med färg och decoupage. Om jag får barnvakt nån gång!!!
 
Mikael kom tillbaka efter repet och vi grillade.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: