Mias Oas

2014-07-08
21:46:09

Projekt 2014
Tror inte att jag har gjort ett sådant här inlägg i år? Haft fullt upp med att mysa med min älskling Jasmin på gräsmattan på lotten. :) Jag fyller på allt eftersom jag kommer på projekt, och stryker över när de är utförda.
 
  • Flytta alla växter framför stugan inför murbygge
  • Bygga mur (letar fortfarande efter billig mursten/lecablock eller vad som helst som blir billigare än att köpa allting nytt)
  • Göra en fin upphöjd rabatt i muren (hoppas få hjälp med detta då jag inte kan mycket om växter)
  • Rensa ogräs (inte hunnit i år)
  • Bygga klart ryggsäck
  • Måla ryggsäck
  • Flytta dit alla saker från redskapsboden
  • Sälja och flytta bort boden från lotten (lottgrannarna är intresserade, men det går inte att flytta boden i ett enda stycke tyvärr)
  • Jämna till marken där boden står nu
  • Så gräs där
  • Plantera ett eller två fruktträd, vi har inte bestämt hur många ännu
  • Måla badkarsunderrede hemma i lägenheten
  • Fortsätta röja ur kontoret som ska bli barnrum (så fort jag är redo att släppa Jasmin ifrån mig ;))
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: