Mias Oas

2014-08-27
18:09:00

140827 Kaos på lotten
Ganska slut efter senaste dagarnas migrän, men när Mikael erbjöd sig att ta hand om Jasmin medan jag cyklade ut på lotten, så tog jag chansen. :)
 
Orkade inte mycket, men lackade bordet ett varv. Trots att lacken är vattenbaserad stank det så hemskt att jag var tvungen att gå ut...
Jag hade tänkt fixa Jasmins namn ovanför spjälsängen. Tidigare testade jag att skriva för hand. Vilket inte blev så bra. Nu försökte jag sudda ut blyertsskriften för att testa en annan metod som jag ska fota när jag är klar. Så här illa skriver jag för hand:
Stöket i stugan. Tro om vi hinner städa undan till helgen när vi eventuellt ska sova över sista gången för i år?
Flyttade nejlikroten härifrån...
 
...till cykelparkeringen:
Lekablocken ska användas till en mur så småningom:
Vattnade även rosen jag flyttade sist (syns bakom cykeln ovan). Rensade litegrann runt de växter jag hade flyttat. Plockade hallon åt J och björnbär åt M. Och gick med Jasmins babysitter till parkeringen till Anna och Jocke som väntar barn vilken dag som helst. Så galet spännande. Vet att det är en pojke, men lika spännande för det!!! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: