Mias Oas

2014-08-01
23:29:00

140729 Rådgivning Trädklippet
Den 29 juli fick jag hjälp av Katarina från Trädklippet med tips och råd om hur vi kan planera layout och rabatter. I det här inlägget kommer fler bilder om det... :)
2 augusti
Igår fick vi barnvakt så jag satte jag igång med tipsen vi fått och fortsatte idag medan Mikael bar på lillan i bärsele. Har flyttat Bergenia från jordgubbslandet
...till utkanten av syrenbersån för att få en tydligare linje runt om och lite mer substans i rabatten. Bättre bild kommer någon annan dag: 
Har även skurit in rosenhallonen samt några grenar från lönnen som petade en på ryggen när man satt i bersån:
Flyttade en gul växt som jag har glömt namnet på, till under rönnen. Bättre bilder kommer även på det...
Har plockat bort ena pallkragen i pergolan. Ska ta den andra när jag får barnvakt:
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: