Mias Oas

2013-10-20
19:03:00

131020 Loppisfynd och en tur till lotten
Idag blev det en tur till loppis på Ersboda Folkets Hus. Köpte babykläder för 25:- (se babybloggen) och värmeljus för 10:-.
 
Vi åkte förbi en loppis på väg ut till kollot där jag fyndade en stor vattenkanna för 5:-. Den gamla har spruckit i botten så det här var perfekt.  (Under jackan anas min enorma gravidmage. Bara 3 veckor kvar...)
Bakom stugan fanns frost:
Och snö på gångstigen in till lotten...
Gräset som Mikael sådde för några veckor sedan hade inte hunnit gro. Men det är bara att så igen till våren:
Två loppisrundor och en tur ut till lotten var allt jag orkade så vi åkte direkt hem sedan. Väl hemma hittade vi två jättesöta killar i barnsängen. Oskar blev dock lite generad över att vi hittade honom sovande tillsammmans med storebror, så han gick och la sig på vår säng. :)
Kommentarer:
#1: Sofie

Vad mysigt med en kolonilott! Önskar verkligen att jag hade något sådant att ta hand om, experimentera med och som man med tiden får se förändras.

2013-11-16 @ 23:38:42
#2: Maria

Ja, det är verkligen jättehärligt! Kan starkt rekommendera det. :)

2013-11-17 @ 17:02:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: