Mias Oas

2013-05-02
21:49:00

130502 Syprojekt
Plockade fram en massa tyger inför syprojekt som jag har på gång. Trots att jag inte kan sy... Det är väl därför det har tagit så lång tid att komma igång. :)

Jag ska sy gardiner till tre små fönster och en kappa till diskbänken på kolonilotten. Sedan tänkte jag klä in en pärm med blommigt tyg. I pärmen ska jag samla trädgårdstips. Har också några kuddfodral som jag ska fixa till lite och en tråkig tygkasse som ska piffas upp med hjälp av tröja med fint tryck.

Det har blivit små hål i tyget och det är lite nopprigt, men jag tänker att det inte spelar så stor roll om man bara ska använda den som kasse till affären eller till kolonilotten. Ska bli spännande att se om jag kommer vidare med de här projekten eller om tygerna bara kommer att ligga och damma på hyllan i sommar tills jag får nog och lägger undan dem igen... :)                  
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: