Mias Oas

2011-10-09
19:44:09

En crazy cat ladys bekännelser...
Ja, jag erkänner. Jag är galen i katter. Både egna och andras. :) Några bilder från i höst:

Fanny och killarna på balkongen 25 september:
Fanny och killarna

Fanny och Alex kramas i soffan. 28 september:
Fanny & Alexander myseri soffan.

Kasper bor i närheten av Ersmarks koloniområdet och hälsar på oss på kolonilotten ibland. 28 september:
Katten Kasper i Ersmark

Hjärtat brister varje gång man lämnar Kasper utanför stugan. Här fick han åtminstone en stol att ligga på:
Katten Kasper

Grannkatten "Tre" bor på första våningen med killkompisen "Bus" (inte med på bild). 28 september.
Grannkatten Tre

Kasper känner sig rätt hemmastadd hos oss i stugan. Myskille! (1 oktober.)
Katten Kasper från Ersmark
När vi skulle åka hem för kvällen så följde han med till bilen och så skjutsade vi hem honom. Utan sele. Satt i min famn hela vägen utan att försöka smita. När vi kom fram så öppnade jag bildörren och han sprang raka vägen till husdörren. Helt otrolig kille! Älskar gamla katter. <3

Har en charmknutte hemma också: Oskar. Han hoppar upp på hyllan i klädkammaren och rumsterar runt bland mina kläder. Gärna när jag har städat. Sedan ska han åka "mammahissen" ner till golvet. På min rygg alltså. :) 4 oktober:
Charmknutten Oskar

Alex busar med Oskar. 8 oktober.
Oskar och Alex: grabbarna bus

And now for something compleeetely different...

Regnbåge sedd från balkongen på Ersboda 29 september. Det var otroligt vackert, men det framgår tyvärr inte av den här bilden. :(
Katten Kasper

Sorry för den dåliga kvalitén. Fotat med iPhone och inte Photoshop:at.
Strip


Kommentar:
#1: Olivia

Tre ser ju riktigt välmående ut på den där bilden. Hon har nog gått upp några hekton. Ägaren ser också riktigt välmående ut. HAHAHAHAHHAHA

2011-10-10 @ 13:07:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: