Mias Oas

2015-03-17
19:59:37

Mars: Jasmins rum, kök och barnmössa
Jasmins rum går i orange, rosa och grönt. Hon matchar inredningen bra. Här djupt sovande i stora sängen 1 mars:
Lite rörigt, men vi har över huvud taget inte "inrett" hennes rum. Bara tagit de möbler vi hade och möblerat om. En orange och en grön saccosäck hittade jag på S&F loppis på Mariedal. En av mina favoritloppisar... :) 
 
 
De orange sängkläderna är också därifrån. Passade perfekt. :) Den småblommiga tapeten skulle jag gärna byta, men vem vet... hon kanske vill ha ett rosa romantiskt prinsessrum när hon blir större. Eller... maybe not... Jasmin har varit en supertuff tjej sedan hon föddes. Snarare hennes mamma som gillar vit spets och rosa rosor... :)
Vårt ytterst oharmoniska kök. Svart hylla, brunbetsat vitrinskåp och tavellister, köksmöbel i furu och vit barnstol... Nåja, inget som inte lite färg kan råda bot på. Ska bara bli frisk först så jag orkar med mer än jobb, hushåll och bebis. :)
Denna sydde jag på en rast på jobbet. JAG sydde! Var övertygad om att jag inte kunde, men fick guidning, steg för steg av en jobbkompis. :) Utan Johannas hjälp hade denna mössa inte blivit av. Hoppas att Jasmin kommer att gilla den också.
 
Taggar: färgstark inredning, s&f loppis;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: