Mias Oas

2014-03-31
21:47:00

140328 40-årskalas!
Den 28 mars fyllde jag 40 år. På torsdagen fick vi besök av svärmor, svågern och hans fru. På lördagen hade vi födelsedagskalas för våra vänner.
 
Fick fantastiskt fina presenter och är rörd över att ha så fin släkt och vänner som vet precis vad jag önskade mig. :) Blommor från mamma, syster med familj, bror med fru, svärmor, Daniel...
 
Ett apelsinträd av svåger+fru. Har velat ha ett till balkongen i flera år nu! :D
 
En ny tekokare då locket spruckit på min  gamla:
Rosor från svärmor, kamin av Anna, Jocke, Mika och Alexandra (tror jag). Kaminen kommer att bli skiiiitsnygg ute i stugan på lotten! Vi testade den och den gav bra med värme. :)
Fick en jättesöt sommarklänning med skor till Sassi, av Kerstin och Joel. :)
Kerstin hade sytt en riskudde som kommer väl till pass! :)
Presentkort på Iksu Spa, Gå och löpkliniken av Mikael, ansiktsmask av mor, hemmaspa hos Kerstin och Joel, en massa kort, en massa pengar... Ja jag fick så mycket så jag kommer knappt ihåg. :)
Kerstin och Joel med lilla Simone.
Jasmin gillar verkligen Jocke. Med honom får hon flyga lääänge. Svaga mamma orkar bara lyfta henne typ 5 gånger i luften. 
Jocke och Anna med bak på gång också. :D
Martin i förgrunden, Mika, Anna och Jocke:
Mikael och kusin Martin tränar Jasmin:
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: