Mias Oas

2014-03-22
23:20:00

140322 Vårfix på balkongen
Igår började jag plocka ner och rengöra nätramarna inför oljning. Mikael gjorde klart idag medan jag var inne med lillan. (Jag vill inte hålla på med olja och lösningsmedel medan jag ammar.)
  
Senare på kvällen putsade jag utsidan av fönstren och skurade balkonggolvet. Mikael la trätrallen som jag rengjorde någon dag senare och oljade in, trots att jag inte ska pyssla med sånt... Men nu är det gjort i alla fall!
28 mars:
31 mars
Snöflingorna yrde. Madrassen ska jag sy ett nytt överdrag till. Lite grönt hade varit skönt också. Har inte hunnit sätta fröer i år, med en liten bebis som tar all min tid tills Mikael kommer hem vid 6-tiden på kvällarna... Tur att det går att köpa färdiga plantor. :)
Några lyktor ska jag väl få sätta upp i alla fall.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: