Mias Oas

2014-01-08
23:29:00

Önskelista till 28 mars 2014
Sambon undrade vad jag önskar mig i 40-års present. Jag svarade: en god natts sömn... Då det är lite svårt att fixa så listar jag upp lite andra saker.
 
  • Pengabidrag till hemstädning
  • Hjälp att plantera om plantor i vår
  • En vårgrupp till balkongen
  • Ampellilja eller färdigodlat kattgräs
  • Pelargon (rosa) eller pelargonskott
  • Pengar till babysim
  • Trädgårdsarkitekt som hjälper mig planera rabatterna på lotten (exempel på länkar nedanför) eller pengar till en
  • Nagellack: wet'n'wild. Det enda nagellacket jag tål som jag inte får utslag av. Vilken kulör som helst.
  • Knäskydd
  • Vetekudde
  • Astrid Lindgren: Allrakäraste syster eller Lotta lär sig cykla
  • Kontorsstol eller pengar till en
  • Bäddmadrass 160 cm eller pengar till ett
  • Madrasskydd 160 cm eller pengar till ett
  • Eller pengabidrag till en ny säng
  • Tvålar och annat "lukta-gott"
  • Silverberlock med bokstaven J eller en jasminblomma, eller en katt (till ett berlockarmband som jag har)
  • Gammaldags trädgårdsgrejor till "mormorsträdgård", till exempel gammalt solur, saker med rosor på osv
  • Hemlagad mat som går att frysa in
  • presentkort face eller En dag på Iksu-spa (alternativt barnpassning så att jag kan boka kvarterslokalens bastu och göra "gratis-spa")
  • Enfärgade ljusa bodies eller tröjor till Jasmin, stl 74 (som jag kan göra egna tryck på)
  • cykelvagn till bebis (begagnat funkar bra)

 

Några trädgårdsdesigners i Umeå:
Eva Larsson: http://el-tradgardsdesign.se/kontakt/
Anna Kristensen: http://www.annakristensen.se/foretaget
Växande design: http://www.vaxandedesign.se/index.php?page=1
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: