Mias Oas

2014-01-08
23:44:00

140108 Från kontor till barnrum, från klädkammare till musikstudio
Just nu råder total kaos i vår lägenhet. För att Jasmin så småningom ska få ett eget rum så håller vi på att omorganisera rummen. En totalrockad kan man säga. 
 
Från kontor till barnrum
Vårt gamla kontor/gästrum/musikstudio ska bli Jasmins. Några av gosedjuren har fått flytta in till vägghyllan i kontoret: 
 
Från klädkammare till musikstudio
Klädkammaren i hallen ska bli Mikaels nya musikstudio. Innan jag blev gravid så hade jag min walk-in-closet i klädkammaren. Mycket smidigt och trevligt med ett eget rum för kläderna, men i ärlighetens namn så använde jag inte särskilt många av plaggen, så jag har rensat bort en hel del för att det ska rymmas i sovrummet.
Före och efter (efterbilden kommer sedan)
. 
Mikael köpte en vit skiva och ben på Coop. De gamla klädstängerna är praktiska att hänga sladdar, hörlurar och annat i:
 
 
Sorry, blogg.se krånglar just nu så jag får fortsätta med det här inlägget en annan dag... :(
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: