Mias Oas

2014-08-23
20:53:00

140823 Decoupage och soprumsfynd...
Idag hann jag äntligen decoupagea fulbordet på lotten. Presentpapper från presenter från syrran. För snyggt för att slängas så det hamnade på detta bord. :)
Bordet hittade jag i soprummet för några år sedan. Kanterna var skavda så de slipade jag och målade.
Innan jag limmade fast pappret med tapetklister. Ska lacka ytan när det har torkat.
Gamm-ful-spegeln som fanns i stugan tänkte jag också göra decoupage på
Antingen med samma papper eller med servetter
Fick blodad tand. Och det är väl synd om servetterna bara ligger till ingen nytta? :)
Hittade en rosenkruka i sophuset. Den åkte raka vägen ut till stugan. :)
Off topic. Regnbåge över gymmet för några dagar sedan...
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: