Mias Oas

2014-04-24
20:09:00

140412 och 140418 Lotten
12 april. Septiktank som grävts ner utanför föreningsstugan:
Kolonistugan:
Kolonilotten sedd från sydöstra hörnet:
 
 
 
Framme vid vår lott. Så skönt att nästan all snö har smält:
Mikael och Jasmin. Helt varmt var det dock inte den här dagen:
Snö kvar vid jordgubbslandet:
Violvivorna vid cykelparkeringen spirar:
Gången sedd utifrån:
Den lilla stumpen planterad gräsmatta i höstas som täckväven räckte till...
Stugan utan alla utemöbler som har förvarats där under vintern:
Mikael och Jasmin. J undrade vad som är så kul med kolonilotten? Det är ju aaastrist!!!
"Grusrummet/pergolan"
Stugan efter vårstädning. Dammat från golv till tak, skakat av dynor och tyger, samt skurat golvet med vitsåpa:
Vi orkade inte ställa tillbaka möblerna när vi var klara:
Långfredag, den 18 april.
Syrenbersån:
Bara lite snö kvar vid jordgubbslandet:
 
21 april:
 
 
Kommentarer:

Så spännande att "följa med" ut till er stuga. Jag har ännu inte varit ut till min och har ingen aning om hur det ser ut där nu.

2014-04-24 @ 22:31:07
#2: Maria

Tack! :) Det här inlägget hann jag dock inte göra färdigt då min lilla dotter blev less på att roas av sin pappa, och sin mormor som är på besök. Sedan blev det nattning av liten. Ska försöka hinna skriva klart idag, så kolla gärna lite senare om jag har hunnit lägga upp fler bilder. :)

2014-04-25 @ 04:57:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: