Mias Oas

2013-09-10
21:29:00

130910 Balkongen
Bästa Mikael kom hem med en massa godis åt mig ikväll. Sedan lagade han middag medan jag låg med stormagen i soffan och vilade. :)
Det gav mig lite energi till en snabbstädning. Medan han städade sovrummet tog jag hand om disken, spisen och ugnen.
Nu har vi äntligen fått ut balkonghyllan på balkongen. Den har stått i badrummet i brist på förvaringsmöbel där, men de senaste dagarna har jag gjort plats åt badrumsgrejorna i en byrå utanför. Innehållet i byrån fick flytta till en garderob. Som också den är ganska full...
Men nu står hyllan på plats i alla fall. Det blev betydligt mysigare på balkongen med lite grönt mot väggen. Ska ta ut några lusiga örtkryddor från köket och hoppas att lössen vantrivs utomhus eller att nyckelpigor kommer och äter upp dem. :)
Lite suddiga mörka kvällsbilder. Har bara iPhonen att fota med:
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: