Mias Oas

2013-10-05
18:36:00

131002-03 Hallrenovering
Den här veckan har varit hektisk! Förutom en massa besök hos barnmorska, föräldrautbildning, skulle träffas och köpa barngrejor av en tjej, baka bullar med mera, så har vi fått hallarna renoverade!
 
FÖRE & EFTER:
 
 
Målarfirman ringde dan innan de kom och bad oss tömma hallarna. Som höggravid med mycket ont så var det lite stressande eftersom jag inte kan göra så jättemycket längre, men jag flyttade de saker jag kunde och Mikael fick bära ut alla möbler. :/ Dessutom hade jag en tjejträff på torsdagen som jag var tvungen att röja inför. Men det blev bra till slut! :)
 
En del av sakerna från hallarna hamnade i köket:
En del i klädkammaren:
En hel del hamnade i vardagsrummet:
Vi rymdes knappt i soffan... :)
Väggar spacklade. Redan fräschare:
 Det blir alltid mycket stök under renoveringar:
FÖRE. Yttre hallen blå, inre hallen beige och röd:
EFTER. Yttre hallen vit, inre hallen gråmönstrad tapet.
Vi är supernöjda med resultatet och pyssel/fikaträffen med tjejerna blev hur trevlig som helst. Trots att det var rörigt i alla andra rum. :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: