Mias Oas

2013-05-12
20:26:00

130510 Pimpad pärm
FÖRE OCH EFTER: 
 
 
Hittade ett gäng pärmar i sopsorteringsrummet. Ja, jag vet att man inte får ta det andra kastar, men det måste väl ändå vara bättre att saker får ett nytt liv och återanvänds istället för att slängas?
 
Plastfickan på ryggen var lös, så jag klädde om hela ryggen med ett tygstycke från en gammal söndertvättad favorittopp som hade fått hål i tyget och som jag inte hade kunnat slänga.
 
Så här enkelt var det:
Rengjorde pärmen, klippte till tyget och limmade fast med Karlssons klister. Pärmen är lite nött nertill och de blå hörnen ska jag fixa till sedan, men nu var det lite bråttom att sortera upp med trädgårdsurklipp, -ritningar och -skisser som hade legat på köksbordet i månader...
 
Slarvmajor kan också. Till slut. :)
Taggar: pimpa,tråkig,pärm,soprumsfynd;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: