Mias Oas

2013-06-04
22:22:00

130504 En snabb tur till lotten
Idag har varit en konstig dag. Har inte alls mått bra och mest sovit trots att jag har jättemycket plugg nu sista veckan innan jag börjar jobba. Hoppas att det är något tillfälligt så att jag har mer energi imorgon!
 
På kvällen så åkte vi dock på Coop och inhandlade lister till lotten. Några av dem redan vitmålade, TACK OCH LOV! :)
 
Mikael fotade lite innan vi åkte hem. Rosen blommar igen trots den hårda behandlingen med två flyttar på två år:
Stjärnhyacint (Camassia) har slagit ut:
Ogräs?
Trädgårdsnattviol som bara har dykt upp. Eller har jag sått frön som jag har glömt bort? Vore inte första gången... :)
Grannens vackra träd som jag njuter av när jag sitter på skuggsidan (östra) sidan av stugan. Det är praktiskt att låna vackra blickfång av grannarna när man har en liten tomt. :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: